.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

هتل پابلیک استانبول ترکیه :

هتل پابلیک استانبول یکی دیگر از هتل های 4 ستاره استانبول می باشد و در نزدیکی میدان تکسیم واقع شده است. نمای این هتل ساختمانی تاریخی است که در سال 1901 توسط معمار معروف و هنرمند ساخته شده است. این هتل از نظر موقیت جغرافیایی در نزدیکی خیابان استقلال قرار گرفته است که یکی از خیابان های معروف استانبول ترکیه محسوب می شود و در آن رستوران ها، کافه ها، گالری ها و موزه های متعدد و خوبی وجود دارد. از طرفی دسترسی راحت به وسایل حمل و نقل عمومی که در میدان تکسیم قرار دارد موجب شده این هتل گزینه ایده آلی برای مسافران تور ترکیه نوروز 95 محسوب شود. این هتل دارای 52 اتاق می باشد که طراحی اتاق ها به صورت منحصر به فردی صورت گرفته است و تمامی اتاق ها مجهز به مینی بار، سیستم تهویه، ماهواره، تلویزیون، دی وی دی پلیر، کتری برقی، حمام، شسوار می باشند. هتل پابلیک تا برج گالاتا 1/2 کیلومتر، تا مرکز کنگره 3/2 کیلومتر و تا فرودگاه آتاترک 22/5 کیلومتر فاصله دارد.

از امکانات هتل پابلیک استانبول ترکیه می توان به پذیرش 24 ساعته،  لاندری، خشکشویی، اتوکشی، فروشگاه، رستوران، بار، روم سرویس، اجاره اتومبیل بنا به درخواست میهمانان تور ترکیه ، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاهی(با هزینه)، خدمات تور، نگهداری از کودکان، فکس، کپی، مرکز بیزنس، اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، روزنامه، آسانسور و ... اشاره نمود.



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل پابلیک استانبول ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه, هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : یک شنبه 29 آذر 1394
.

هتل سمیر استانبول ترکیه :

هتل سمیر استانبول ترکیه از جمله هتل های چهار ستاره استانبول می باشد و در جنوب خلیج شاخ طلایی قرار گرفته است این هتل از موزه صوفیا و مسجد آبی 10 دقیقه فاصله دارد همچنین هتل به بازار بزرگ استانبول نیز نزدیک می باشد از این رو برای گردشگران تور ترکیه نوروز 95 که قصد خرید دارند گزینه مناسبی به شمار می رود تمامی بخش های این هتل مجهز به اینترنت وای فای رایگان می باشد. اتاق ها دارای امکاناتی نظیر حمام، میز کار، ماهواره، تلفن مستقیم و مینی بار می باشند. اتاق های دوتخته این هتل 25 متر، سه تخته 30 متر و اتاق های خانوادگی آن 40 متر می باشند. دکوراسیون این هتل به سبک کلاسیک و بسیار زیبایی طراحی شده است و بر روی اکثر دیوار های آن نقاشی های زیبا و جذاب کشیده شده است. هتل سمیر تا خیابان معروف استقلال فاصله زیادی دارد اما از لحاظ دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی راحت است و مسافران تور ترکیه به آسانی می توانند در نقاط مختلف شهر گردش نمایند.

از امکانات هتل سمیر استانبول می توان به  سیستم گرمایش مرکزی، اتاق های پاک، اتاق بازی برای کودکان، خانه داری، باشگاه، استخر، سونا و ... اشاره نمود .

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل سمیر استانبول ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه, هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : یک شنبه 29 آذر 1394
.

 

تله کابین ازمیر

تله کابین ازمیر که به تله فریک نیز معروف است و دارای ارتفاع 400 متر می باشد و از بالای دریا می گذرد و همچنین گردشگران تور ترکیه بهمن 94 می توانند درخت های نخل را در سواحل دریای اژه مشاهده کنند و در این سواحل می توان در فصل های گرم سال به تفریحات دریایی پرداخت. سواحل عمومی و توریستی برای گردشگران تور ترکیه تعطیلات دی 94 زیاد می باشدکه معروف ترین آنها چشمه و فوجادیکیلی می باشد.

 

 

کلیسای سنت پلیکارپ ازمیر

کلیسای سنت پلیکارپ ازمیر از جاذبه های پرطرفدار ازمیر ترکیه برای گردشگران تور ترکیه تعطیلات بهمن 94 می باشد و قدیمی ترین کلیساهای این شهر و سنبلی از هفت کلیسا می باشد. داستان این کلیسا از این قرار است که آپوکالیپس مقدس زمانی که 86 سال داشت در 155 سال بعد از میلاد توسط رومیها به قتل رسید ، او وقتی برای سوزانده شدن به چوبه مرگ برده می شد آتش وی را نسوزاند به همین دلیل با شمشیر او را کشتند و کلیسای سنت پلیکارپ ازمیر در این مکان برای او ساخته شد. گردشگران تور ترکیه زمستان 94 علاقه مند به بناهای تاریخی می توانند از این کلیسا نیز بازدید کنند.

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری ازمیر ترکیه,دیدنی های ترکیه, اماکن دیدنی ترکیه, جاذبه های گردشگری ترکیه, بهترین مکان های دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : یک شنبه 29 آذر 1394
.

هتل 5 ستاره ریکسوس پرمیوم ترکیه آنتالیا

هتل ریکسوس پرمیوم ترکیه _ آنتالیا

هتل ریکسوس پرمیوم آنتالیا در تور ترکیه از هتل های زنجیره های ریکسوس است. این هتل یک هتل 5 ستاره می باشد که جزء بهترین و معروف ترین هتل های ترکیه آنتالیا می باشد. این هتل دارای 640 اتاق می باشد و از امکانات آن می تون به پارک آبی , استخر دلفین به همراه نمایش دلفین ها اشاره کرد. علاوه بر این هتل ریکسوس پرمیوم آنتالیا در تور ترکیه با بیشتر از 900 پرسنل آماده خدمت گذاری و پذیرایی از مسافران عزیز می باشد. این هتل مانند یک شهر اختصاصی است چون هتل ریکسوس پرمیوم تور ترکیه آنتالیا در ناحیه ای به بزرگی 405000 متر مربع که پوشیده از درختان سرو است و ساحلی به طول 1 کیلومتر دارد و از مراکز خرید برخوردار می باشد, قرار دارد. از ویژگی های منحصر به فرد این هتل 5 ستاره برای میهمانان تور ترکیه داشتن سوئیت اختصاصی و ساحل شنی اختصاصی در فاصله 200 متری دریا می باشد. از امکانات دیگر این هتل می توان به سونا , حمام ترکی , ماساژ , ماسه درمانی , اتاق برف و باران ویژه میهمانان تور ترکیه و... اشاره کرد.

هتل ریکسوس پرمیوم ترکیه _ آنتالیا



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل ریکسوس پرمیوم آنتالیا ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه, هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 11 آبان 1394
.

هتل آداکوله کوش آداسی ترکیه

 تور ترکیه هتل آداکوله کوش آداسی

هتل آداکوله تور ترکیه کوش آداسی از هتل های 5 ستاره این شهر است که توسط آب های نیلگون،درختان نخل عظیم الجثه و تپه های سنگی احاطه شده است. این هتل دارای دکوراسیونی بی نظیر و منحصر به فرد برای میهمانان تور ترکیه و علاوه بر این متشکل از اتاق های لوکس با تمام امکانات رفاهی لازم می باشد.

تور ترکیه هتل آداکوله کوش آداسی

از دیگر امکانات این هتل برای میهمانان تور ترکیه داشتن آسانسوری است که شما گردشگران عزیز تور تر کیه را تا ساحل اختصاصی هدایت می کند , رستوران در فضای باز , کافی شاپ , استخر , سالن بدنسازی و... می باشد. گردشگران عزیز تور ترکیه با اقامت در هتل آداکوله کوش آداسی می توانند غذای دلخواه خود را در رستوران آن نوش جان کنند و از مشاهده کردن روب خورشید در دل دریا لذت ببرند.

تور ترکیه هتل آداکوله کوش آداسی

 مطالب مرتبط:
 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل آداکوله کوش آداسی ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه, هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 11 آبان 1394
.

هتل کلوب افیسوز پرینسس ترکیه کوش آداسی

تور ترکیه هتل افیسوز پرینسس کوش آداسی

هتل کلوب افیسوز پرینسس در تور ترکیه از هتل های 5 ستاره و تفریحگاه های مجلل شهر کوش آداسی می باشد که دارای تمام امکانات رفاهی لازم می باشد. گردشگران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند لحظات خوی را برای خود و همراهان خود در تور ترکیه رقم بزنند. همچنین این هتل برای کودکان تفریحات هیجان انگیزی را فراهم آورده است به طوری که یک زمین بازی مخصوص کودکان در این هتل وجود دارد.

تور ترکیه هتل افیسوز پرینسس کوش آداسی

از دیگر امکانات رفاهی این هتل برای میهمانان تور ترکیه می توان به باغ های سرسبز و زیبا و ساحل اختصاصی آن اشاره کرد که گردشگران می توانند در این باغ ها قدم بزنند و از این محیط سرسبز و زیبا نهایت لذت را ببرند. علاوه بر این میهمانان تور ترکیه با یک پیاده روی 10 لی 15 دقیقه ای می توانند از شهر باستانی و تاریخی افیسوز و زادگاه مریم مقدس دیدن نمایند.

تور ترکیه هتل افیسوز پرینسس کوش آداسی

از دیگر امکانات این هتل برای میهمانان تور ترکیه می توان به استخر , سونا , جکوزی , حمام ترکی , زمین تنیس , سالن بدنسازی , سالن ماساژ , زمین گلف , موج سواری و... اشاره کرد. گردشگران تور ترکیه با اقامت در این هتل بدون شک لحظات شادی را سپری خواهند کرد و سفری خاطره نگیز را برای خود رقم خواهند زد.

تور ترکیه هتل افیسوز پرینسس کوش آداسی



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل کلوب افیسوز پرینسس کوش آداسی ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه, هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 11 آبان 1394
.
 

هتل 4 ستاره تایتانیک سیتی تکسیم ترکیه استانبول 

تور ترکیه هتل 4 ستاره تایتانیک سیتی تکسیم استانبول

هتل 4 ستاره تایتانیک سیتی تکسیم تور ترکیه استانبول در مرکز شهر زیبا و توریستی استانبول و نزدیک منطقه تقسیم که یک منطقه شلوغ و پر جنب و جوش است واقع شده است. یکی از مناطق تفریحی استانبول همین منطقه تقسیم است که مغازه ها و فروشگاه ها و رستوران های بسیاری دارد و مورد توجه مسافران و گردشگران تور ترکیه است , به همین دلیل هتل تایتانیک سیتی تکسیم ترکیه استانبول بیشتر مورد توجه مسافران تجاری بوده است. این هتل متشکل از 138 اتاق استاندارد و اتاق هایی ویژه معلولین و سیگاری ها ویزه میهمانان تور ترکیه و... می باشد. از امکانات هتل تایتانیک سیتی تکسیم ترکیه استانبول می توان به رستوران آلارد , استخر , سونا , جکوزی , حمام بخار , سالن بدنسازی , ماساژ و همچنین از امکانات اتاق های این هتل می توان به سرویس سرمایش و گرمایشی آن , سرویس اتاق ویژه میهمانان تور ترکیه , حوله ساحلی , وان , دوش , سشوار و بالکن و اینترنت و... اشاره کرد. مسافران تور ترکیه می توانند با اقامت در هتل تایتانیک سیتی تکسیم ترکیه استانبول از امکانات آن بهرمند شوند.


 

هتل 4 ستاره گرین پارک تکسیم ترکیه استانبول

تور ترکیه هتل 4 ستاره گرین پارک تکسیم استانبول

هتل 4 ستاره گرین پارک تکسیم تور ترکیه استانبول در مرکز میدان تقسیم واقع شده است و فاصله آن تا مترو فقط 3 دقیقه می باشد. این هتل متشکل از 81 اتاق و 6 سوئیت می باشد. اتاق های هتل گرین پارک تکسیم تور ترکیه استانبول دارای سیستم حرارتی و برودتی مناسب , حمام و سرویس حمام , میز کار , تلویزیون , تلفن و... می باشند. از امکانات این هتل می توان به استخر سر پوشیده , سونا , جکوزی , حمام ترکی , سالن ورزشی ویژه میهمانان تور ترکیه , رستورانی با غذاهای بین المللی و ترکیه ای و... اشاره کرد. مسافران تور ترکیه  با اقامت در هتل گرین پارک تکسیم  ترکیه استانبول می توانند لحظات خوش و به یاد ماندنی را تجربه کنند.


 

هتل 4 ستاره میم ترکیه استانبول

تور ترکیه تل میم استانبول

هتل 4 ستاره میم تور ترکیه استانبول هتل مدرنی است که جدیدا بازسازی شده و در منطقه نیشان تاشی شهر استانبول واقع شده است و به قصر دولماباهچه و میدان تقسیم بسیار نزدیک است. اتاق های این هتل دارای سرویس دهی بسیار ماهرانه و مهمان نوازی خوبی برای میهمانان تور ترکیه می باشد و این امر باعث بیشتر شدن آسایش شما مسافران عزیز می شود. ایستگاه های متفاوتی در اطراف هتل میم تور ترکیه استانبول وجود دارد که باعث می شود گردشگران راحت تر به نقاط دیگر شهر بروند. از امکانات این هتل 4 ستاره می توان به رستوران گائودی آن اشاره کرد که دارای منوی غذاهای بین المللی و سنتی ترکیه ای ویژه میهمانان تور ترکیه می باشد.علاوه بر این انواع سالادهای سالم و تازه و لذیذ در رستوران هتل میم استانبول سرو می شود.در لابی این هتل کافه ای به نام کافه بارکا وجود دارد که بصورت 24 ساعته از مسافران تور ترکیه خود با انواع دسرها و نوشیدنی های خوش مزه پذیرایی می کند. با تور ترکیه استانبول و اقامت در این هتل 4 ستاره لحظات خوشی را سپری کنید و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنید.
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 20 مهر 1394
.

 

هتل پانوراما هیل کوش آداسی

هتل پانوراما هیل یکی از هتل های 4 ستاره تور ترکیه است و در شهر کوش آداسی قرار دارد.این هتل در مرکز این شهر واقع شده است. در این هتل 70 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور ترکیه وجود دارد. از امکانات این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، بار، تهویه، ترانسفر فرودگاه، کرایه اتومبیل، خشکشویی، لباسشویی، انبار بار و چمدان، گاوصندوق، آسانسور، کرایه دوچرخه، حمام ترکی و بخار، فکس و کپی ویژه میهمانان تور ترکیه و... اشاره نمود.

هتل پانوراما هیل کوش آداسی

این هتل در تور ترکیه برای یک کودک زیر 2 سال رایگان و برای یک کودک زیر 12 سال در صورتی که به تخت اضافی در اتاق نیاز نداشته باشید رایگان است.


هتل آرورا کوش آداسی

هتل آرورا یکی از هتل های 4 ستاره کوش آداسی تور ترکیه در کنار ساحل این شهر و در منطقه لانگ بیچ قرار گرفته است. مرکز شهر کوش آدارسی تنها 5 کیلومتر با این هتل فاصله دارد. هتل آرورا مجموعا دارای 92 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور ترکیه می باشد. یکی از مناطق دیدنی کوش آداسی شهر باستانی افسوس است که هتل آرورا 18 کیلومتر با آن فاصله دارد. این هتل ازامکانات مناسبی برای میهمانان تور ترکیه برخوردار است که از این تعداد می توان به: پذیرش 24 ساعته، صرافی برای دسترسی بهتر میهمانان، سیستم تهویه، باشگاه بدنسازی، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی ویژه میهمانان تور ترکیه، بار، فکس و کپی، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، خدمات خانه داری، استخر سرپوشیده و روباز، سونا و ... اشاره داشت.

 

هتل آرورا کوش آداسی

هتل آرورا کوش آداسی


هتل ماربل کوش آداسی

هتل ماربل در کوش آداسی ترکیه واقع شده است و یک هتل 4 ستاره می باشد. دریای اژه 3 کیلومتر با این هتل فاصله دارد. همچنین در 20 کیلومتری هتل ماربل شهر تاریخی افسوس قرار گرفته است. در ضمن این هتل دارای ۱۰۵ اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور ترکیه می باشد.

هتل ماربل کوش آداسی

 از امکاناتی که هتل برای میهمانان تور ترکیه در نظر گرفته است می توان به امکانات ورزشی، استخر، اتاق جلسه، زمین بازی کودکان ،امکانات آبگرم، امکانات تناسب اندام، باشگاه بدنسازی، زمین تنیس، والیبال، بسکتبال، فوتبال، استخر، میز تنیس ویژه میهمانان تور ترکیه، پينگ پنگ، بيليارد، رستوران، پذیرش 24 ساعته، اینترنت وایرلس، خدمات لباسشویی، صندوق ایمن ، خدمات نگهداری از اطفال، کمک های پزشکی ویژه میهمانان تور ترکیه و ... اشاره داشت.
مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کوش آداسی ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 20 مهر 1394
.
 

تعطیلات رسمی و جشن های ترکیه

 

در اینجا برای مسافران تور ترکیه برخی از مهمترین تعطیلات و جشن های کشور ترکیه را ذکر می کنیم:

29 اکتبر از تعطیلات رسمی ترکیه است که سالروز جمهوریت  این کشور می باشد. 23 آوریل که اولین مجلس جمهوری ترکیه در سال 1920 شکل گرفت و این روز مصادف با جشن کودکان شد , 23 آوریل را روز ملی حاکمیت ملی ترکیه و روز کودکان نام گذاری کردند و مطلع بودن از این روز برای مسافران تور ترکیه مهم می باشد. در این روز که از دیگر تعطیلات رسمی این کشور می باشد , کودکان روی کرسی های حکومتی منشینند و تصمیماتی را به صورت نمادین برای کشور می گیرند.

تور ترکیه 23 آوریل روز جشن کودکان و حاکمیت ملی ترکیه

10 نوامبر نیز سالروز تولد آتاترک می باشد که مردم و مسافران تور ترکیه این روز را جشن میگیرند. آتاترک بنیانگذار دولت ترکیه بود که در امور نظامی استعداد فوق العاده ای داشت. برای مسافران تور ترکیه جالب است بدانند که او در جنگ چناق قلعه در سال 1914 در مقابل نیروهای دریایی بریتانیای کبیر فرانسه با سپاهی کوچک ایستادگی کرد و نیز با شعار (نمی توانید از چناق قلعه بگذرید) از تصرف شهر استانبول ترکیه توسط آن ها جلوگیری کرد.

تور ترکیه 10 نوامبر سالروز تولد آتاترک



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: تعطیلات رسمی و جشن های ترکیه,درباره ترکیه, معرفی ترکیه , اخبار ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : چهار شنبه 1 مهر 1394
.

 

 

هتل 4 ستاره تایتانیک سیتی تکسیم ترکیه استانبول 

تور ترکیه هتل 4 ستاره تایتانیک سیتی تکسیم استانبول

هتل 4 ستاره تایتانیک سیتی تکسیم ترکیه استانبول در مرکز شهر زیبا و توریستی استانبول و نزدیک منطقه تقسیم که یک منطقه شلوغ و پر جنب و جوش است واقع شده است. یکی از مناطق تفریحی استانبول همین منطقه تقسیم است که مغازه ها و فروشگاه ها و رستوران های بسیاری دارد و مورد توجه مسافران و گردشگران تور ترکیه است , به همین دلیل هتل تایتانیک سیتی تکسیم ترکیه استانبول بیشتر مورد توجه مسافران تجاری بوده است. این هتل متشکل از 138 اتاق استاندارد و اتاق هایی ویژه معلولین و سیگاری ها و... می باشد. از امکانات هتل تایتانیک سیتی تکسیم ترکیه استانبول می توان به رستوران آلارد , استخر , سونا , جکوزی , حمام بخار , سالن بدنسازی , ماساژ و همچنین از امکانات اتاق های این هتل می توان به سرویس سرمایش و گرمایشی آن , سرویس اتاق , حوله ساحلی , وان , دوش , سشوار و بالکن و اینترنت و... اشاره کرد. مسافران تور ترکیه می توانند با اقامت در هتل تایتانیک سیتی تکسیم ترکیه استانبول از امکانات آن بهرمند شوند.


 

هتل 4 ستاره گرین پارک تکسیم ترکیه استانبول

تور ترکیه هتل 4 ستاره گرین پارک تکسیم استانبول

هتل 4 ستاره گرین پارک تکسیم ترکیه استانبول در مرکز میدان تقسیم واقع شده است و فاصله آن تا مترو فقط 3 دقیقه می باشد. این هتل متشکل از 81 اتاق و 6 سوئیت می باشد. اتاق های هتل گرین پارک تکسیم ترکیه استانبول دارای سیستم حرارتی و برودتی مناسب , حمام و سرویس حمام , میز کار , تلویزیون , تلفن و... می باشند. از امکانات این هتل می توان به استخر سر پوشیده , سونا , جکوزی , حمام ترکی , سالن ورزشی , رستورانی با غذاهای بین المللی و ترکیه ای و... اشاره کرد. مسافران تور ترکیه  با اقامت در هتل گرین پارک تکسیم  ترکیه استانبول می توانند لحظات خوش و به یاد ماندنی را تجربه کنند.
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : چهار شنبه 1 مهر 1394
.

 

 

هتل 5 ستاره مردان پالاس ترکیه آنتالیا

تور ترکیه هتل مردان پالاس آنتالیا

هتل 5 ستاره مردان پالاس تور ترکیه آنتالیا در منطقه لارا واقع شده است که ساخت آن بیشتر از یک و نیم میلیارد دلار هزینه داشته است. این هتل از هتل های لوکس , بزرگ و گران منطقه مدیترانه و اروپا می باشد. هتل مردان پالاس تور ترکیه آنتالیا دارای یک استخر بسیار بزرگ است که این استخر از بزرگترین استخرهای اروپا می باشد. از دیگر جذابیت های این هتل آکواریوم آن می باشد که بیشتر از 2400 نوع ماهی درون آن می باشد. هتل مردان پالاس تور ترکیه آنتالیا 560 اتاق دارد , دارای ساحل اختصاصی نیز می باشد. برای ساخت این هتل ده هزار متر مربع طلا , 500000 تکه کریستال و بیست و سه هزار متر مربع مرمر ایتالیایی استفاده شده است و از زیباترین هتل ها به شمار میرود. اتاق های هتل مردان پالاس تور ترکیه آنتالیا رو به دریای مدیترانه , کوهستان و یا استخر بزرگ این هتل می باشد. در استخر بزرگ این هتل قسمتی وجود دارد برای علاقه مندان به غواصی و شنا با ماهی ها و شیرجه. البته این عمل با احتیاط انجام میشود تا مسافران تور ترکیه آنتالیا و این هتل زیبا و لوکس از سفر خود لذت ببرند. از دیگر امکانات این هتل که مسافران تور ترکیه آنتالیا می توانند از آن استفاده کنند و لذت ببرن رستوران هتل مردان پالاس آنتالیا است که غذاهای روسی , مدیترانه ای , ژاپنی , تایلندی و فرانسوی را جداگانه سرو می کند. در پشت بام هتل مردان پالاس ترکیه آنتالیا یک کافه با منظره فوق العاده از ریزورت و دریا می باشد که می توانید با نشستن در این کافه و استفاده از نوشیدنی های لذیذ آن نهایت لذت را ببرید.


 

هتل 5 ستاره کنکورد ترکیه آنتالیا

تور ترکیه هتل کنکورد آنتالیا
هتل 5 ستاره کنکورد ترکیه آنتالیا هتلی است در منطقه لارا که دارای اتاق های بسیار خوب و شیک و مدرن می باشد. از امکانات این هتل می توان به استخر بزرگ و زیبای آن که دارای سرسره های آبی است و این سرسره ها با درختان نخل پوشیده شده اند و این منظره زیبایی هتل و استخر آن را دو چندان کرده است. مسافران تور ترکیه آنتالیا از این امکانات و هم چنین امکانات دیگر آن مثل وای فای رایگان , زمین تنیس , بولینگ ,سالن بیلیارد , سونا و جکوزی و... استفاده کنند. این هتل برای مهمانان خود برنامه های ویژه ای مثل موسیقی زنده کنار استخر ویژه مسافران تور ترکیه , مسابقه و بازی و... برگزار می کند. شاید برایتان جالب باشد بدانید که این هتل در رستوران خود 6 فرهنگ متفاوت را با هم ترکیب کرده است یا به عبارت بهتر دارای 6 رستوران ویژه مسافران تور ترکیه به نام های : رستوران le buffel , asiana , رستوران ایتالیایی (Davinci) , رستوران خانه استیک (Vinario) , رستوران ترکی (Dafne) , رستوران غذاهای دریایی (Poseidon) , رستوران Barbeque که رو به دریاست , رستوران Neyzen که رو به دریا است و در آخر رستوران Food court می باشد. مسافران تور ترکیه آنتالیا می توانند از این امکانات بی نظیر هتل کنکورد ترکیه آنتالیا استفاده کنند و از سفر خود لذت ببرند.
مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : چهار شنبه 1 مهر 1394
.
 

هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه

هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه از جمله هتل های 5 ستاره کوش آداسی به شمار می رود این هتل در ساحل لانگ در 15 کیلومتری مرکز کوش آداسی واقع شده است این هتل یکی از بهترین ساحل های شنی را دارا می باشد ساحلی بی نظیر و فوق العاده که زیبایی هتل را در نظر مسافران تور ترکیه دوچندان نموده است. هتل گرند بلیش کوش آداسی دارای 178 اتاق می باشد. تمامی اتاق های هتل مجهز به دارای فرش، ال سی دی 32 اینچ، تلفن، مینی بار، سشوار و ... می باشد. این هتل اقامتی دوست داشتنی و راحت را به میهمانان تور ترکیه ارائه می دهد.

از امکانات هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه می توان به باشگاه، اتاق ویژه معلولین، استخر سر پوشیده، لاندری، ماساژ، کلوب شبانه، روم سرویس، سونا، تنیس، ورزش های آبی، اینترنت وای فای، زمین بازی کودکان، استخر کودکان، دکتر 24 ساعته برای مسافران تور ترکیه ، مرکز فیتنس، اتاق بازی، آرایشگاه، ساحل شنی، چشم انداز دریا، آبگرم، حمام ترکی، استخر، بار،  دیسکو، اتاق های پاک، بالکن و باغ ... اشاره کرد.

هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه

هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه

هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه, هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : یک شنبه 4 مرداد 1394
.
 

هتل دابل تری بای هیلتون کوش آداسی ترکیه

هتل دابل تری بای هیلتون از جمله هتل های 5 ستاره کوش آداسی به شمار می رود. این هتل تور ترکیه در مرکز شهر کوش آداسی در مارینا واقع شده است. این هتل دارای 88 اتاق تمیز و زیبا می باشد که همگی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه، پنجره های بزرگ، بالکن، تلویزیون، ماهواره، مینی بار، کتری برقی، حمام، سشوار و ... هستند. همچنین در قسمت های عمومی هتل وای فای وجود دارد و هزینه استفاده از آن روزانه 5 یورو می باشد. در رستوران این هتل انواع غذاهای محلی و بین المللی برای میهمانان تور ترکیه سرو می شود و چشم انداز زیبایی از شهر و دریای اژه دارد. هتل دابل تری تا فرودگاه ادنان ازمیر 65 کیلومتر و تا شهر تاریخی افسوس 16 کیلومتر فاصله دارد. این هتل همچنین نزدیک به مغازه ها و جاذبه های گردشگری ترکیه می باشد از این رو گزینه مناسبی برای انتخاب مسافران تور ترکیه می باشد.

از امکانات هتل دابل تری بای هیلتون کوش آداسی برای میهمانان تور ترکیه می توان به پذیرش 24 ساعته، حمام ترکی، ماساژ، استخر سرباز، استخر سرپوشیده، باشگاه، پارکینگ خصوصی، رستوران، بار، فروشگاه، مرکز بیزنس، اتاق جلسه، لاندری، واکس،  رستوران ، بار  و ...

هتل دابل تری بای هیلتون کوش آداسی ترکیه

هتل دابل تری بای هیلتون کوش آداسی ترکیه

هتل دابل تری بای هیلتون کوش آداسی ترکیه

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل دابل تری بای هیلتون کوش آداسی ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه, هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : یک شنبه 4 مرداد 1394
.
 

هتل 4 ستاره بلک برد استانبول ترکیه

هتل بلک برد استانبول ترکیه در شمار هتل های 4 ستاره استانبول قرار دارد و در منطقه تاریخی شهزاده باشی استانبول قرار دارد و نزدیک به بازار استانبول و مسجد سلیمانیه می باشد.  این هتل دارای 81 اتاق بسیار تمیز می باشد  تمامی اتاق ها مجهز به اینترنت وایرلس می باشند.  اتاق های هتل یک کافه 24 ساعته هم دارند. مسافران تور ترکیه می توانند صبحانه را در اتاق سرو نمایند. هتل بلک برد استانبول ترکیه در 16 کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است . این هتل تا مسجد فاتح استانبول 2 کیلومتر و تا دانشگاه استانبول حدود 1 کیلومتر فاصله دارد. همچنین هتل بلک برد استانبول فاصله ای 650 متری با وسایل حمل و نقل عمومی شهری را دارا می باشد. از این رو گردشگران تور ترکیه می توانند به راحتی در دیگر نقاط شهر به گردش و تفریح بپردازند.

از امکانات هتل بلک برد استانبول ترکیه می توان به رستوران با منوی غذایی متنوع , سرویس شبانه روزی , فروشگاه , اتاق های مجهز به سیستم تهویه مطبوع می باشند.  خشکشویی و لباسشویی و اتوکشی , صرافی , آرایشگاه , سالن بدنسازی , اتاق ماساژ , حمام سنتی ترکی و حمام بخار و دیگر امکاناتی که برای میهمانان تور ترکیه در نظر گرفته شده است اشاره نمود. 

هتل 4 ستاره بلک برد استانبول ترکیه

هتل 4 ستاره بلک برد استانبول ترکیه

هتل 4 ستاره بلک برد استانبول ترکیه

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل 4 ستاره بلک برد استانبول ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه, هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : یک شنبه 4 مرداد 1394
.

منطقه ساید آنتالیا

 

منطقه ساید یکی از تفریحات آنتالیا و از شناخته شده ترین مناطق گردشگری ترکیه به شمار می آید. این منطقه بندری در عین حال منطقه ای تاریخی و باستانی نیز محسوب گردیده ، و در معنای لغوی به معنای درخت انار می باشد. امروزه این منطقه بدلیل ویرانه های باستانی، ساحل ماسه ای، مغازه های بی شمار و امکاناتی که جهت رفاه گردشگران تور ترکیه تیر 94 ارائه می دهد به یک مرکز توریستی مهم تبدیل شده است. تعداد بی شمار مغازه ها ، کافه ها و رستوران ها که همگی دارای چشم انداز زیبا از دریا می باشد زیبائی این منطقه را دو چندان نموده است.مغازه هایی که در اطراف خیابان های پارک قرار گرفته اند با فروش جواهرات زیبا و وسایل چرمی محصولات متنوعی را به مشتریان تور ترکیه تابستان 94  ارائه می نمایند. تالار تئاتر تزئین شده با ستونهای زیبا در این منطقه از جمله زیباترین و بزرگترین تالارها بشمار می آید. بازار معبد آپولو که در نزدیکی دریا قرار دارد از مناطق تاریخی دیگر این منطقه  آنتالیا به شمار می آید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: منطقه ساید آنتالیا ترکیه ,دیدنی های ترکیه, اماکن دیدنی ترکیه, جاذبه های گردشگری ترکیه, بهترین مکان های دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : یک شنبه 31 خرداد 1394
.

 

تور ترکیه پل تاشکپره آدانا

 

تاشکپره یک پل سنگی در آدانا است که در نزدیکی مسجد سابانجی ساخته شده است. تصویر این مسجد زیبایی پل سنگی آدانا ترکیهرا چند برابر کرده است. این پل سنگی در طول تاریخ نام های مختلفی به خود گرفته است که آخرین نام آن تاشکپره است که بروی آن مانده. تاریخچه دقیقی در رابطه با ساخت این پل وجود ندارد اما گفته می شود که امپراتور هیتی هنگام سفر به سوریه آن را ساخته است. اما نوشته های اولیه نشان می دهد که در کتیبه یونان باستان در قسمت سنگ آثار موزه باستان شناسی آدانا اطلاعاتی در مورد ساخت و ساز آن یافت می شود. در این کتیبه گفته شده است که تاشکپره آدانا ترکیهدر زمان سلطنت امپراتور رومی به دست معماری به نام Auxentius ساخته شده است و طی قرن ها مورد بازسازی نیز قرار گرفته است.

 

تور ترکیه پل تاشکپره آدانا

در قسمت شمالی پل آثار هنری مانند شیر و ستاره هلالی وجود دارد. در حال حاضر طول این پل 310 متر و عرض آن 11/5 متر است و همچنین بر روی آن یک جاده قرار دارد که با قلوه سنگ هایی هموار گشته است. تاشکپره در کنار آدانا هیلتون است. مسافران تور ترکیه خرداد 94 که قصد سفر به آدانا را دارند می توانند یک پیاده روی دل چسب و رضایت بخشی را در سرتاسر پل تجربه کنند و با چند عکس زیبا سفر به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: تاشکپره آدانا ترکیه,دیدنی های ترکیه, اماکن دیدنی ترکیه, جاذبه های گردشگری ترکیه, بهترین مکان های دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 21 ارديبهشت 1394
.

دریاچه وان ترکیه

تور ترکیه دریاچه وان

یکی از مناطق تفریحی و دیدنی ترکیه دریاچه وان در قسمت غربی شهر وان می باشد که چشم انداز بی نظیری را مقابل چشمان شما گردشگران عزیز تور ترکیه تعطیلات مبعث اردیبهشت 94 فراهم می آورد. کوه سبحان با ارتفاع 4058 متر در شمال غربی این دریاچه و کوه های اختیار شهاب در قسمت جنوبی آن قرار دارند که زیبایی این منطقه را دوچندان کرده است. آبی که از جویبارهای این کوه ها سرازیر می شود آب دریاچه زیبای وان را تامین می کند. طی سالیان دراز فعالیت های آتشفشانی باعث ایجاد دریاچه نمکی وان شده است. دریاچه وان 120 کیلومتر طول , 80 کیلومتر عرض و 171 متر عمق دارد اما عمیق ترین قسمت این دریاچه 451 متر می باشد. این دریاچه مساحتی حدود 3755 متر مربع دارد و دارای ساحلی شنی و آبی نمک دار می باشد که برای علاقه مندان به شنا نیز مناسب است. مسافران تور ترکیه تعطیلات مبعث اردیبهشت 94 حتما سری هم به شهر وان و دریاچه زیبای آن بزنند و از آب و هوای خوب آن و چشم انداز بی نظیرش لذت ببرند.

تور ترکیه دریاچه وان

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: دریاچه وان ترکیه,دیدنی های ترکیه, اماکن دیدنی ترکیه, جاذبه های گردشگری ترکیه, بهترین مکان های دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 21 ارديبهشت 1394
.

 

پایتخت کشور ترکیه آنکارا می باشد و مردم این کشور به زبان ترکی صحبت می کنند و مسلمان هستند. مسافران تور ترکیه تابستان 94 بدانند که واحد پول این کشور لیر است و اگر به دنبال مناطق توریستی این کشور هستند بدانند که شهرهای توریستی ترکیه آنتالیا , استانبول , کوش آداسی , مارماریس و بدروم هستند. فاصله تهران ترکیه حدود 3 ساعت است و همچنین آنتالیا و استانبول یک ساعت و نیم با تهران اختلاف ساعت دارند.(1:30 عقب تر هستند.)

 

تور ترکیه شهر بدروم

 

تور ترکیه شهر مارماریس

 

مسافران عزیز تور ترکیه تابستان 94بدانند که آب لوله کشی این کشور به هیچ وجه قابل شرب نمی باشد و باید از آب معدنی استفاده کنند. کد تلفن آنتالیا 0090 242 و کد تلفن استانبول 0090 212 می باشد. در نهایت شاید مسافران خوش خوراک تور ترکیه تعطیلات مبعث اردیبهشت 94 بخواهند که غذاهای مخصوص ترکیه را بچشند پس بهتر است که غذاهای مخصوص این کشور را بدانند: دونر کباب با پیته , مانتی , باقلوا , نان سیمیت , پلوی علی باش , پلوی قالبی توپ , بوقلمون گردویی , پیتزای قالبی , کباب خمیر دار , بورک ران مرغ , دلمه مرغ , کیشکه و... .

 

تور ترکیه بورک ران مرغ

 

تور ترکیه کباب دونر

 

همچنین لذیذترین و کامل ترین صبحانه زندگی خود را می توانید در ترکیه نوش جان کنید. در مناطق محلی ترکیه شما می توانید یک صبحانه کامل را نوش جان کنید و لذت ببرید. صبحانه ترکیه شامل نان تازه , پنیر , خامه , چای ترک , گوجه , خیار , فلفل , زیتون , گوزلمه می باشد. مسافران عزیز تور ترکیه تعطیلات مبعث اردیبهشت 94 با میل کردن چنین صبحانه ای لذت کامل را از سفر خود خواهند برد.

 

تور ترکیه میز صبحانه کامل

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: اطلاعات ضروری ترکیه,درباره ترکیه, دانستنی های ترکیه , اطلاعاتی درباره ترکیه , همه چیز راجع به ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 21 ارديبهشت 1394
.

راههای ارتباطی ترکیه

 

راه هوایی ترکیه

مسافران تور ترکیه تعطیلات مبعث اردیبهشت 94 که میخواهند به صورت هوایی به این کشور سفر کنند بدانند که برای شهر استانبول و آنکارا پرواز مستقیم در تمام فصول و ایام سال و همچنین در تعطیلات نیز انجام می شود. برای شهر آنتالیا , ازمیر و... پروازها به صورت چارتر انجام می شود. مدت پرواز مستقیم از تهران به آنتالیا و استانبول تقربا 3 ساعت می باشد.

 

راه های ارتباطی ترکیه

 

راه زمینی ترکیه

مسافران تور ترکیه تابستان 94 بدانند که تهران تا استانبول 2000 کیلومتر فاصه دارند و مسافران می توانند این مسافت را از طریق مرزهای زمینی با اتومبیل شخصی یا اتوبوس های سیر و سفر و... طی کنند. و از این سفر زمینی که به مدت 45 ساعت است نیز لذت ببرند.

 

سفر به ترکیه با قطار

مسافران عزیز تور ترکیه تعطیلات مبعث اردیبهشت 94 که میخواهند با قطار به استانبول ترکیه سفر کنند بدانند که تقریبا سه روز (70 ساعت) در راه خواهند بود. برای رفتن به ترکیه با قطار می توانید از خطوط راه آهن ایران ترکیه استفاده کنید.

راه های ارتباطی ترکیه

 

سفر به ترکیه با کشتی

مسافران عزیز تور ترکیه تابستان 94 که علاقه مند به سفر با کشتی هستند می توانند از طریق بنادر جنوبی ایران مانند بندر بصره , دریای مدیترانه و یا دریای سرخ به ترکیه بروند و در سواحل زیبای ترکیه پیاده شوند. سفر با کشتی بسیار لذت بخش و هیجان انگیز است و مسافران می توانند از این سفر دریایی خود نهایت لذت را ببرند.

راه های ارتباطی تور ترکیه

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: راههای ارتباطی ترکیه,درباره ترکیه, دانستنی های ترکیه , اطلاعاتی درباره ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 21 ارديبهشت 1394
.

هتل بلک برد استانبول ترکیه

هتل بلک برد استانبول ترکیه در منطقه تاریخی شهزاده باشی استانبول ساخته شده است. این هتل تور ترکیه 94 دارای 81 اتاق مجهز و تمییز می باشد و به بازار استانبول و مسجد سلیمانیه نزدیک می باشد.  هتل بلک برد استانبول ترکیه در 16 km فرودگاه آتاتورک واقع شده است . مسجد فاتح تا هتل بلک برد 2 km فاصله دارد. اتاق های هتل مجهز به اینترنت وایرلس می باشند. هتل یک کافه 24 ساعته هم دارد . هتل بلک برد استانبول ترکیه 650 متر با وسایل حمل و نقل عمومی شهری و حدود 1 km با دانشگاه استانبول فاصله دارد. هتل بلک برد استانبول ترکیه دارای امکاناتی شامل : رستوران با منوی غذایی متنوع , سرویس شبانه روزی , فروشگاه برای خرید مایحتاج  , اتاق های مجهز به سیستم تهویه مطبوع می باشند.مسافران تور ترکیه می توانند صبحانه را در اتاق سرو نمایند. خشکشویی و لباسشویی و اتوکشی , صرافی که در کمترین زمان مبادلات ارزی خود را انجام دهند , آرایشگاه , سالن بدنسازی , اتاق ماساژ , حمام سنتی ترکی و حمام بخار و دیگر امکاناتی که برای مسافران تور ترکیه در نظر گرفته شده است.

هتل بلک برد استانبول ترکیه

هتل بلک برد استانبول ترکیه

هتل بلک برد استانبول ترکیه

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل بلک برد استانبول ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : یک شنبه 23 فروردين 1394
.

این پارک در منطقه بایرام اغلو استانبول قرار گرفته است و از مکانهای تفریحی و دیدنی تور ترکیه 94 به شمار می آید پارک متانیک تا مرکز شهر استانبول 38 کیلومتر نیز فاصله دارد این پارک گیاهان متنوع و پرندگان گوناگونی دارد

 

 

موزه مو آوانوس در شهر آوانوس ترکیه قرار دارد و به عنوان یکی از عجیب‌ترین موزه‌های جهان روزانه میزبان هزاران گردشگر و مسافر تور ترکیه میباشد . در این موزه هزارها دسته مو در معرض دید عموم که بیشتر آنها توریست هستند قرار دارد . البته بسیاری از گردشگران تور ترکیه نیز یک دسته از موهای خود را به این موزه هدیه میکنند .

 

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های ترکیه, اماکن دیدنی ترکیه, جاذبه های گردشگری ترکیه, بهترین مکان های دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : یک شنبه 23 فروردين 1394
.

مرکز خرید کروسل استانبول ترکیه

مرکز خرید کروسل استانبول ترکیه بسیار بزرگ می باشد و از جمله مراکز خریدی می باشد که مسافران تور ترکیه از این مرکز خرید بازدید می کنند. اکثر امکانات رفاهی در این مرکز خرید وجود دارد از بهترین مراکز خرید ترکیه می باشد که مسافران تور ترکیه و مردم ترکیه از علاقه مندان مرکز خرید کروسل استانبول ترکیه می باشد . این مرکز خرید دارای مساحت ۷۶،۵۰۰ متر مربع می باشد که در منطقه بکرکوی استانبول ترکیه قرار گرفته است . مرکز خرید مجهز ترکیه ۱۱۷ مغازه، رستوران ها و فست فود با غذاهای متنوع، سالن غذاخوری، سالن سرگرمی و سینما دارد. امکانات دیگر مرکز خرید کروسل استانبول ترکیه هفت آسانسور و دوازده پله برقی که  به قسمتهای مختلف مرکز خرید دسترسی را آسان کرده است .در ماه تعداد زیادی از این مرکز خرید بازدید می کنند همچنین پارکینگ رایگان نیز برای خریداران و گردشگران تور ترکیه 94 موجود می باشد. در مرکز خرید تفریحاتی مانند اجرای موسیقی و گالری هنری که آثار هنرمندان آماتور و حرفه ای به نمایش گذاشته می شود .چرخ و فلکی وجود دارد که در سال 1995 تاسیس شده.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید کروسل استانبول ترکیه,مراکز خرید ترکیه , بهترین مراکز خرید ترکیه , مراکز خرید ارزان ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : یک شنبه 23 فروردين 1394
.

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی